Loading...

czwartek, 26 stycznia 2012

L'art du chocolat Bruksela

Być w Belgii i nie skosztować belgijskiego "smaku" bogów?:) W Przeddzień wyjazdu, czyli tego samego dnia gdy kosztowałam belgijskiej bagietki, chciałam bardzo kupić słodycze. Choć były różne sklepy z belgijską czekoladą ja nie mogłam się na żaden zdecydować. Ku mojemu zdziwieniu w tej samej alejce i tym samym rzędzie gdzie knajpka Le Rubens odkryłam wspaniały sklep z belgijskimi wyrobami. Dostałam oczopląsu, nie wiedziałam co wybrać. Wszystko wyglądało zachęcająco. Po jakimś czasie zobaczyłam w promocyjnej cenie 8 pudełek pralin, czekoladek o różnych smakach plus jedno pudełko było gratis. Nie zastanawiałam się długo. Kupiłam. do dziś je trzymam, choć niektóre już zostały rozdane lub zjedzone, ale nie żałowałam, że właśnie w tym sklepie dokonałam zakupu. 

Sklep mieści się na Rue de la Colline 10. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...