Loading...

piątek, 27 stycznia 2012

Pierś z kurczaka w sosie słodko-pikantnym

Zaprosiliśmy dziś znajomych. Lubię pichcić i zawsze chcę zaskoczyć moich gości. I udało się. Dzień wcześniej na macerowałam pokrojoną w paski pierś z kurczaka. Różnymi przyprawami, głównie z apetity lub prymatu. Przyprawą do kurczaka gyros, kebab, curry, przesmażyłam pierś. Na drugiej patelni usmażyłam czerwoną paprykę, cebulę i ananasa, wszystko pokrojone w kostkę. Sos od ananasa wlałam do usmażonego kurczaka. Wszystko przełożyłam do garnka
po czym wlałam pół sosu chili develey i sos cygański też tej firmy. Potrawę podałam z ryżem brązowym. Smak bardzo wyszukany, choć mieszanka smaków, łatwo było rozpoznać każdy a najbardziej pikantno - słodki. 
Przepis dała mi moja znajoma. Ja trochę go zmodyfikowałam. 

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...