Loading...

sobota, 11 lutego 2012

Miód lipowy cz.1

Od dawien dawna ludzie leczyli się miodem, jedli z nim kanapki, dodawali do herbaty i mleka a także do kąpieli. Zaleca się by codziennie rano wypić szklankę wody z miodem, bo ma właściwości odtruwające. Ja właśnie teraz jestem przeziębiona i leczę się herbatką z miodem i cytryną i sokiem malinowym. Znawcą miodów nie jestem, jednak wiem, że najbardziej smakuje mi lipowy. Moja mama zawsze mówiła, że miód trzeba brać suchą łyżeczką by się nie skawalił. Stosuję się do tego zalecenia:)
Co jakiś czas mam słodką przyjemność degustować miody z pasieki p. Reicherta. Dowiedziałam się, że każdy miód ma inne właściwości lecznicze. Lipowy ma ich najwięcej.  Smak tego miodu jest bardzo intensywny. 
 zdjęcie pochodzi z tej strony:http://pasiekapszczela.pl/miodlipowy/
Sprawdzona jest ta pasieka i wiem, że nie ma żadnych wspomagaczy w tym miodzie. Ja osobiście polecam. Miód można zakupić osobiście
lub drogą internetową na allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! będzie mi miło jeśli skorzystasz z mojego przepisu i podzielisz się nim z innymi!
Pozdrawiam
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...