Loading...

niedziela, 19 lutego 2012

MoonLightCoffee India Plantation AA- 100% Arabica

Sięgając po kawę India Plantation AA 100% Arabica zastanawiałam się co mogą oznaczać słowa z opakowania o „wyraźnym i delikatnie pikantnym smaku”. Zaparzyłam, tradycyjnie w ekspresie przelewowym (gdyż tylko taki posiadam), tyle kawy by wystarczyło na dwie filiżanki. Z uczuciem niepewności sięgnęłam po pierwszy łyk. Smak intensywnej i pewnej określonej mocy napoju wymieszane zostało z ledwo przebijającą się nutką pikantności. Co ciekawe nie można określić jej charakteru – czy pochodną pieprzu, czy papryki jest. Nie jestem zwolenniczką kawy bez mleka, ale ta kawa ma coś w sobie, co sprawia iż wypiłam filiżankę bez kropli białego dodatku. Niewątpliwie jest to produkt dla osób ceniących mocny i aromatyczny charakter jako element porannego (śniadaniowego) zestawu albo dla osób spędzających sporo czasu w środkach transportu kołowego. Pikanterii doda nutka pikantności, która pozostawia, w dłuższej perspektywie czasowej, na kubkach smakowych walor ekscentryczności dopiero co wypitej kawy.
http://www.moonlightcoffee.pl/go.live.php/PL-H4/oferta/SMTg%3D/india-plantation-aa-100g.html?title=India%20Plantation%20AA%20100g&ref=4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...