Loading...

piątek, 2 marca 2012

Smaki Kawy-BocianCafe

  Dzięki firmie BocianCafe, przy udziale portalu Uroda i zdrowie  otrzymałam 3 próbki różnych kaw. 
Pierwszą spróbowałam Arabicę 9-mix 
to mieszanka dziewięciu wysokogatunkowych arabic. Posiada głęboki delikatny smak. Bardzo aromatyczna.....Lekko wyczuwalna kwaskowość. 

Arabica Brazylia Santos
To podstawowy gatunek kawy pochodzący z Brazylii,  a dokładniej z Sao Paulo. Moje kubki smakowe wyczuły mocny, wyrazisty smak. Aromat kawy jest bardzo przyjemny. Rzeczywiście nie jest kwaskowa. 

Espresso
Kawa w smaku nie jest gorzka, pozostawia lekki posmak cierpkości, nuta palonej kawy. Kawa nadaje się o poranku, gdyż jest zdecydowanie mocna i pobudzająca. 

Wszystkie kawy palone były tuż przed wysyłką. Przygotowywane były w ekspresie przelewowym, bo tylko taki posiadam, co nie zmienia faktu, że nawet przy takim sprzęcie można wyłuskać najlepszy smak.
Mnie osobiście smakuje najbardziej Arabica Brazylia Santos, zaś mojemu mężowi, który jest większym smakoszem kaw ode mnie: espresso. Lubi on mocne, pobudzające kawy. 

Kawy te można pić z mlekiem lub bez. Najpierw pierwsze łyki piję bez mleka a dopiero później dolewam sobie odrobinę mleka, by czuć smak kawy. Mąż natomiast pije kawy niezabielane. Wydają się wtedy mocniejsze.

BocianCafe oferuje najwyższą jakoś świeżo palonych kawy z różnych zakątków świata: Brazylii, Kolumbii, Etiopii, Jamajki, Meksyku. Są to kawy, naturalne, aromatyzowane, bezkofeinowe- w ziarnach i mielone, kawy rozpuszczalne, oraz kawy zielone do samodzielnego palenia. Firma w swojej sprzedaży posiada także herbaty, które także miałam okazję degustować, jak również potrzebne akcesoria do przygotowywania. 
 Kawy BocianCafe, można zamawiać od 50g do 1 kg. Ceny wahają się w zależności od opakowania. Oczywiście nie ma znaczenia przy cenie czy wybieramy kawę ziarnistą, grubo mieloną czy drobno mieloną.

Zapraszam na stronę BocianCafe by móc szerzej zapoznać się z ofertą sklepu. 

Dziękuję także portalowi 
Uroda i zdrowie za możliwość degustacji różnych produktów.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...