Loading...

środa, 4 kwietnia 2012

Marynata do mięs

Niedawno otrzymałam słoik marynowanych oscypków. Myślałam długo jak wykorzystam podarunek. I akurat dobrze się złożyło, że Wielkanoc zapasem i marynatę użyłam do peklowania mięsa. Aromat marynaty: papryczka chili, oliwki, kolendra, tymianek i inne zioła. Nigdy nie spotkałam się z takim połączeniem oscypka z oliwkami, papryczką. Zawsze jadłam na ciepło, grillowanego. Jestem pewna, że mięso w marynacie będzie smaczne. Mogę tylko powiedzieć, że marynata przywieziona jest prosto od Górali:):) Ja ją otrzymałam w prezencie. 




Zostało mi jeszcze trochę zalewy i oczywiście oscypki, więc zrobię sałatkę:):) Już nawet mam inwencję twórczą, ale nie zdradzę. Może, ktoś podzieli się, że mną swoim pomysłem a może już kiedyś robił sałatkę lub inne danie z oscypkami w roli głównej:):)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...