Loading...

niedziela, 29 kwietnia 2012

Pancakes z jagodami

Moja chrześniaczka zrobiła nam pancakes według przepisu Przepis na życie

3 jajka
½ szklanki mąki pszennej
1 łyżeczkę proszku do pieczenia
trochę więcej niż ½ szklanki mleka
szczyptę soli
jogurt naturalny

Oddzielić żółtka od białek. Do żółtek dodać mąkę, proszek do pieczenia i mleko, po czym zmiksować składniki na gładkie ciasto. Białka trzeba je ubić ze szczyptą soli i delikatnie wymieszać z ciastem. Rozgrzać patelnię teflonową i wlewać porcje ciasta wielkości naszych placków. Kiedy brzegi ciasta będą złote, można nałożyć na nie, co tylko się chce, ja dodałam jabłka. Potem należy przewrócić placek na drugi bok i też go zrumienić. Podałam je z cukrem pudrem i jagodami.  

4 komentarze:

  1. mniam mniam :) zapraszam do mnie na http://www.szybkozjesc.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w Londynie jadłam ale to nie to samo. te są przepyszne. I w sam raz na śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...