Loading...

niedziela, 27 maja 2012

Białe Szparagi w sosie beszamelowym i Parmezanem

Czy jadłeś kiedyś szparagi?
Nie-a cóż to za wynalazek?
Pozwól, że Cię do nich przekonam....
I tak oto na moim stole dziś zagościły szparagi
Sos beszamelowy
2 łyżki masła
1 łyżka mąki
1 żółtko
1 łyżka śmietany 18%
szczypta soli, pieprzu, gałki muszkatołowej
Masło rozpuścić w rondlu, dodać mąkę i cały czas mieszać by się mąka zarumieniła. Później dodać śmietanę, żółtko i przyprawy. Cały czas mieszając.
Ugotowane szparagi zawinęłam w boczek, 
posypałam Parmezanem
i polałam sosem beszamelowym, 
wstawiłam do piekarnika na 180 C
i czekałam aż ser się rozpuści

4 komentarze:

  1. Dzięki dziewczyny za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szparagi, a sos beszamelowy w każdym wydaniu mogłabym jeść łyżkami. I proszę trafiam na przepis który łączy 2 moje smakołyki. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...