Loading...

piątek, 18 maja 2012

Dietetyczny Deser z bananami

Nie znam osoby, która nie lubiłaby słodkości. 
Mój mąż jest pierwszą osobą, która ciągle szuka słodkości.
Zazdroszczę bo nie wchodzą jemu w "boczki"
Jednak, żebym i ja mogła za nim podążać 
postanowiłam robić wersję odchudzoną, 
by i mnie nie szło w "boczki"

Przepis pochodzi z diety Dukana i dotyczy konkretnie trufli, ale ja go zmodyfikowałam
do czekolady potrzebne będą :
7 łyżek mleka odtłuszczonego
1 łyżka kakao
6 kropli aromatu migdałowego
3 łyżeczki słodziku
5 łyżek mleka
Składniki te mieszamy ze sobą. 
Jeśli chcemy bardziej gęstą masę dodajemy mniej mleka. 
A deser skomponowany z jogurtu naturalnego, 
bananów i właśnie tej odchudzonej czekolady.


a przepis na trufle znajdziecie Z kotem w kuchni

3 komentarze:

  1. fajny deserk na szybką ochotę na coś słodkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie chyba zaraz spróbuję wykonać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i zapewne smacznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...