Loading...

sobota, 26 maja 2012

Dla Ciebie mamo! Deser mascarpone z truskawkami niosę Tobie

(...) Kiedy będziesz mnie potrzebowała
Będę tutaj zawsze
Przez całe życie
Będę, zapewniam
Mamo będę
Będę podczas najciemniejszych nocy
Będę skrzydłami, które przeprowadzą Cię przez niepewny lot
Będę Twoim schronieniem w czasie szalejącej burzy
Będę Ciebie kochała na wieki (...) Celine Dion
Zainspirowana tym przepisem
postanowiłam przygotować deser z serka mascarpone.
1 op. sera mascarpone Piątnica 250 g
1 mleko skondensowane Gostyń 200 g
troszkę otartej skórki cytryny
truskawki
Przygotowanie
Mikserem wymieszałam ser z mlekiem, dodając skórkę cytryny
Truskawki zmiksowałam w malakserze. Warstwy układałam naprzemiennie.

 


Truskawki 2012


Co mamy dla mamy? Dzień Matki 2012

13 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda! Dodaj go do akcji "Biało-czerwoni", bo pasuje idealnie :)

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każda mama ucieszyłaby się z takiego deseru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pysznie, chyba też zrobię, a robiłam niedawno rurki z kremem z mascarpone Lovilio z Lidla, po prostu pycha..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne, robiłam po raz pierwszy ten deser i muszę przyznać, że bardzo nam smakował:)Cieszę się,że Wam także przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczne fotki pysznie wyglądającego deseru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada apetyczne czy mleka skondensowanego "słodzonego" w kolorze puszka czerwone czy tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwne niebieski czy nie bedzie za rzadki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będzie, zaręczam, mnie się nic nie rozleciało:) oczywiście trzeba wstawić do lodówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. A te mleko nie musi być słodzone? Te niebieskie to woda, więc chyba się ie zsiądzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać się zsiadło i wyszło tak jak na zdjęciu:)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...