Loading...

niedziela, 20 maja 2012

English Breakfast Tea & jajecznica

Zaskakujesz mnie!
Cieszę się......

Delikatnie otwierałam oczy, 
zwabiona ćwierkaniem ptaszka i delikatnym ciepłym powietrzem 
i nagle poczułam, zapach.....
Pobiegłam szybko do kuchni....
zielony obrus na stole, biała zastawa, 
herbata już czekała....
powiedziałam
Zaskakujesz mnie po raz kolejny!
Cieszę się:)

8 miesięcy małżeństwa, 5 lat poznawania się i wciąż zaskakiwania. 
i Ja i On staliśmy się dla siebie inspiracją. 
On myślał, że nie potrafię gotować
i sam myślał, że nie potrafi gotować....
On ma wyostrzony smak, dlatego w jajecznicy a dokładnie jajach polanych na:
dodał kiełbaskę węgierską, bo właśnie z nią jest danie.
I jakby mógł wszędzie jadłby wszystko co pikantne. 
I kocha porto, wina, 
Marzy o Portugalii, Barcelonie:)
A ja o podróży z Nim:)
Miłej Niedzieli....
Cieszmy się z małych rzeczy!

7 komentarzy:

  1. pyszne śniadanko i od razu dzień staje się lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne śniadanko na początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak się robi takie jajeczka??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym spytać męża, bo to jego specjalność. Ale jak się domyślam to na przesmażoną kiełbaskę wrzucił rozbełtane jajka i nie mieszał ich tylko czekał aż się zetną. Mam nadzieję, że odpowiedziałam wystarczająco odpowiednio:). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Hmmmm.... dopytaj się, jajka nie były rozbełtane, ale jak tak czytałam co piszesz.. to przyszło mi do głowy, że to mogłobyć tak na kiełbaskę jajko, przykryć, jak się zetnie białko, przekłuwasz żółtko.... to wtedy pasuje do tego cudownego i smakowitego wyglądu, ponieważ jak się robi jajka na miękko "lejące" to właśnie to tak wygląda (teraz skojarzyłam) jak się je wrzuci na ziemniaczki na przykład i przekłuje żółtko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie w ten sposób. wrzucił 4 jaja na kiełbaskę poczekał aż się białka zetną lekko, a później żółtka przekłuł. :)

      Usuń
  5. A jednak :) w najbliższym czasie popełnię :PPPPP

    zapraszam również do nas, może coś was zainspiruje :)

    http://blog-alergia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...