Loading...

środa, 16 maja 2012

Kanapka na ciepło

Dziś deszczowa pogoda, na dodatek jeszcze chłodno. 
Ale w mojej kuchni wysoka temperatura. 
Piekarnik grzeje na 150 ° C a jakie zapachy się rozchodzą....






Czego potrzebowałam:
porcja na 2 osoby
4  bułki ciabaty
4 liście sałaty masłowej
2 ogórki kiszone
3 rzodkiewki 
kilka oliwek
cebula czerwona
1 pomidor
ser żółty
1 udko z kurczaka


Udko z kurczaka ugotowałam a później doprawiłam je przyprawami
usmażyłam je na jednej łyżeczce oliwy z oliwek

Układałam warstwy

Wstawiłam na kilka minut do piekarnika by ser się rozpuścił

7 komentarzy:

  1. Kanapki na ciepło to najlepsza przekąska między powtarzaniem do matury :D na pewno spróbuję Twoich! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kanapeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będzie smakowała:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo smacznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sam widok cieknie ślinka i jest już cieplej :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na kanapkę. Jak jest tyle warstw to się źle je, ale na ciepło już lepiej, robi się miękka, no i ser wszystko trzyma do kupy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...