Loading...

sobota, 19 maja 2012

Naleśniki- śniadanie do łóżka!

Lubicie jeść śniadanko w łóżku? ja czasem tak...
dziś tym razem wykazał się mój mąż
Podał na śniadanie naleśniki
Ciekawa byłam z czym je poda......
Przepis na naleśniki wg Gordona Ramsaya 
300 ml mleka
2 jajka
szczypta soli
30 g roztopionego masła
125 g mąki pszennej
Wszystkie składniki zmiksować. Oczywiście patelnie smarujemy niewielką ilością oliwy. 
A farsz, sama byłam zdziwiona, że tak dobrze będzie smakował:
jogurt grecki wymieszany z dżemem z czarnej porzeczki 
a na wierzchu czekolada z przepisu deser  wymieszana z 1 łyżeczką jogurtu 


A tymczasem zbieram się powoli na Kortowiadę!:):)

5 komentarzy:

  1. to ja takie śniadanko zamawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... ale zazdroszczę... chyba sama sobie do łóżka takie zrobię! ;) no może nawet się z kimś podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz tak z samego rana kusić:), Mmm wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj takiego Męża to tylko pozazdrościć :)
    A śniadania do łóżka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam naleśniki z przepisu Gordona i były naprawdę znakomite. Takie śniadania lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...