Loading...

czwartek, 3 maja 2012

Sałatka owocowa

Za oknem piękna pogoda, słońce praży, wraz mężem wybraliśmy się do mojej przyjaciółki na wieś. Życie na wsi jest inspirujące. Czuć każdy zapach wraz z powiewem wiatru. A ile widoków i jak umysł i ciało odpoczywają. Najpiękniejsze co mogłam zobaczyć to lecące bociany tuż nad naszymi głowami. Żądna jestem widoku bocianów i czułam się bardzo podekscytowana. 
Na te upalne dni, starałyśmy się przyrządzać dania, by nie były obciążeniem dla organizmu. Postanowiłyśmy zrobić sałatkę. 
1 jabłko
1 banan
duża gałązka winogrono
4 pomarańcze
4 kiwi
garść orzechów laskowych
garść wiórków kokosowych
garść płatków owsianych
garść migdałów 


Owoce pokroić według uznania. 2 pomarańcze wycisnąć na sok. Ten sok wlać do garnka dodać drobno pokrojone orzechy, płatki owsiane, migdały i dodać wraz z wiórkami kokosowymi do soku z pomarańczy. Zagotować na niewielkim ogniu ciągle mieszając. Odstawić z ognia po paru minutach. Odczekać aż wystygnie. I dodać do owoców. Następnie dodać dwie łyżki jogurtu i wymieszać składniki. 


3 komentarze:

  1. Otagowałam Cię :)
    http://basiek86.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    p.s. sałatka na pewno pyszna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak pyszna, lekka, zdrowa i w sam raz na letnie dni:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować :) wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...