Loading...

czwartek, 31 maja 2012

Sałatka z brokułem szynką i serem

Nie omieszkam zamieścić ponownie mojego słonecznika:)
Dziś chcę podzielić się z Wami co ja przygotowałam na nasze spotkanie z moją przyjaciółką i jej bratem. 
Wiem, że Panna K. bardzo lubi lekkie jedzenie, proste i dobrze skomponowane. I widziałam jak przyniosłam sałatkę, że od razu rzuciła na nią okiem i powiedziała, dobrze wygląda a to już połowa sukcesu:)

Składniki:
1 brokuł
1 puszka kukurydzy
 20 g zółtego sera
10 plastrów szynki
1 czerwona cebula
  200 g majonezu
brokuł gotujemy w osolonej wodzie
w piórka kroimy cebulę
w kostkę ser i szynkę
wrzucamy do składników kukurydzę
a na sam koniec brokuł, który musi wystygnąc
doprawiamy solą, pieprzem i majonezem
Wiem, że smakowała sałatka Pannie K. i Studentowi M. 
mój mąż jako, że nie lubi brokuła musiał zadowolić się innymi smakami:)

A to piosenka na moje wszystkie smutki, która kojarzy mi się tylko z jednym miejscem, do którego mam się udać już za 2 miesiące. 



4 komentarze:

  1. fajnie wygląda...;) uwielbiam wszystko co z brokułem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też by smakowała , jak Pannie K. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, bo przyznam nieskromnie, że dziewczyny w pracy, także pozytywnie skomentowały

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...