Loading...

środa, 30 maja 2012

Sałatka z truskawkami i serem pleśniowym blue

Wczoraj miałam przyjemność gościć swoją przyjaciółkę ze szkolnej ławki, z którą widuję raz w roku a może nawet i rzadziej. Ona mieszka w stolicy a ja w krainie jezior i lasów. Gdy studiowałam, zapraszałam ją kilkakrotnie, lecz zawsze coś wypadało. Obiecywała, że na pewno i tak czekałam, czekałam aż się doczekałam. Gdyby nie fakt, że jej brat dostał się na studia do Olsztyna, pewnie nie zobaczyłabym jej wcale. Ja co jakiś czas pojawiam się w Warszawie, więc wtedy mamy okazję się zobaczyć na chwilę. 
Oczywiście przygotowałam się na spotkanie-kulinarnie. Ale jak zobaczyłam w drzwiach wielką misę sałatki, wiedziałam, że musi to być coś ekstra. I rzeczywiście było. Panna K. zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Zresztą zawsze zaskakiwała mnie kulinarnie. Pamiętam pierwszy raz jadłam u niej spaghetti bolognese i wiele innych fajnych kulinarnych wynalazków. Jednak poszła w inne ślady. Kosmetyczne. Zawsze miała smykałkę do malowania.I tej jej długie rzęsy. Oczywiście przyszła z bratem:)
Sałatka składa się:
mix sałat
szynka szwarcwaldzka
ser pleśniowy blue
truskawki
sos:
kilka łyżek miodu
kilka łyżek musztardy 
i octu balsamicznego
piszę kilka łyżek bo to od nas zależy ile chcemy mieć tego sosu. 
 Jeszcze nigdy nie jadłam takiej sałatki. Po prostu genialna. 
Mój mąż się nią zajadał. A on raczej lubi tradycyjną kuchnie. 
Wypróbujcie bo jest świetna. 

Oczywiście moje kulinaria także się pojawią:) jednak nie wiem czy sprostałam zadaniu. Do wina idealna sałatka. A wczoraj przegląd win był od półwytrawnych do wytrawnych:) Bo i wino dostaliśmy jeszcze. Ale od Pana M otrzymałam najpiękniejszy dla mnie kwiat, z którego miałam mieć nawet bukiet ślubny, jednak nikt nie potrafił zrobić tak jak ja chciałam. Zostałam przy herbacianych różach z "kawą".
















3 komentarze:

  1. Takie spotkania mają w sobie coś magicznego. Zdolną masz koleżankę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Panna K. jest zdolna:) i pozdrowienia dla Niej:)

      Usuń
  2. boskie połączenie smakowe, pycha!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...