Loading...

czwartek, 24 maja 2012

Tag Wiem co jem!

Te wisienki sama chciałabym zjeść są takie piękne:)
To dla mnie zaszczyt zostać otagowaną przez  Łucję z Agulkowego Pola 
Po raz drugi zostaje otagowana przez blogerkę kosmetyczną:)

ZASADY:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady.
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania.
3. Otaguj kolejne 5 osób.
A oto odpowiedź na pytania :)

1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Staram się, nie zawsze mi to wychodzi, czasem mam ochotę na Fast-food- jednak wolę sama przygotować domowy zestaw, przynajmniej „wiem co jem”- choć z tym bywa różnie bo i tak prawie wszystko jest przetworzone. 
 
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Tak, oczywiście. Unikam syropu glukozowo-fruktozowego. Nie wiem czy oglądaliście, kiedyś w Dzień dobry TVN była Pani Prof. z mojej uczelni i powiedziała, że prawie wszędzie on jest. I nawet w chlebie, ciemnym! Sprawdziłam.

3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Czy dużo…? Gdybym miała swój ogródek to pewnie nie wyszłabym z niego:):). Tak staram się jeść jakiś owoc codziennie

4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Oczywiście. Nawet ostatnio próbowałam diety DASH i przyznam szczerze, że jest ona zdrowa, nieszkodliwa. Jednak uważam, że najważniejsze to mniej jeść i uprawiać sport. A jaki to już od nas samych zależy w czym czujemy się najlepiej. Ja poruszam się rowerem, zwłaszcza do pracy ok. 6 km w jedną stronę, a tak pieszo.

5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Myślę, że tak choć wiadomo,że chciałoby się coś zmienić, ale kto jest idealny? nie ma takiej osoby. Dla mnie najważniejsze jest to że podobam się mojemu mężowi i to wystarcza:):)

6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Lubię proste potrawy, dobrze doprawione, ale najbardziej co lubię to moje własne spaghetti, którego jeszcze nie zaprezentowałam na blogu:)

7. Czy lubisz gotować?
Lubię, bardzo. Nie zawsze mam czas na pełne danie, ale staram się z prostych rzeczy zrobić coś-tak mi się wydaje-smacznego:)

8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Oj słodycze. To moja zmora. Gdybym zaczęła przyrządzać ciasta, ciasteczka, wyglądałabym jak pączuszek. A tego chce uniknąć. Wiele razy robiłam sobie przyrzeczenia…mam słabość i tyle:):)

9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie mogę przekonać się do owoców morza. Podziwiam ludzi jak zachwycają się krewetkami, ośmiorniczkami itp.ale ja jakoś nie mogę, chyba, że ktoś dobrze przygotowałby mi je dał instrukcję i wtedy mogłabym eksperymentować. Może to kwestia tylko przekonania. Przecież to ma w sobie tyle białka i zdrowia:):) A ciągle mogłabym jeść oliwki, pomidory, sery pleśniowe, makarony, mięso mielone, bagietkę:)
 
10. Ile posiłków jesz dziennie?
Dzięki diecie DASH nauczyłam się jeść 4-5 posiłków dziennie. 

11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?
Tak. Piję nawet do 3 litrów dziennie wody. Sam lekarz mi tak zalecił :):) więc się słucham. 

 Zapraszam do zabawy:

Miłego słuchania:)


4 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za otagowanie:)) jak tylko będę miała chwilę to z przyjemnością odpowiem na spokojnie na pytania:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. aha..jeszcze zapomniałam dodać, że ja podobnie- też mam słabość do słodyczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh te słodycze! Słodka ty zgubo nasza ! Dzięki, że przyłączyłaś się do zabawy. Teraz to czekam na spaghetti :)Diety Dash nie znma. Gdzie mogę poczytać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...