Loading...

środa, 9 maja 2012

Wątróbka drobiowa w pomidorach


Wątróbka drobiowa w pomidorach

Zdaję sobie sprawę, że nie każdy może lubić wątróbkę. Niektórzy podają ją swoim pupilom, lub w ogóle nie chcą o niej słyszeć. Jednak zapominamy, że wątróbka ma właściwości odżywcze, najwięcej żelaza i witaminy B12. Ja kiedyś także jej nie lubiłam, ale dorosłam do jej smakowania:). I właśnie dziś na obiad przygotowałam:

pół kilo wątróbki drobiowej
dwa pomidory duże
jedna cebula
łyżka oliwy z oliwek
pieprz, sól

Wątróbkę umyłam i posypałam pieprzem. Sporo go dodałam. Dusiłam ją na niewielkim ogniu. Jak już była prawie gotowa dodałam cebulę za 10 min pomidory pokrojone w plastry. Danie podałam z kaszą gryczaną. 
Wątróbka drobiowa w pomidorach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...