Loading...

piątek, 22 czerwca 2012

Caffe Frappe z kulką lodów

To nic, że chłodno
że pada
w ciepłym domu 
w dobrym towarzystwie
genialnie smakuje
3 łyżki kawy rozpuszczalnej u mnie Sensazione Creme
zimna woda ( pół szklanki)
mleko
łyżka cukru
kilka kostek czekolady
gałka lodów waniliowych 
Przygotowanie:
Kawę, cukier miksujemy z wodą
do uzyskania gęstej piany
w garnku rozpuszczamy kilka kostek czekolady
wlewamy ją do szklaneczek
zmiksowaną kawę
mleko wlewamy po ściance szklanki
i na sam koniec dodajemy gałkę lodów


5 komentarzy:

  1. Ojej takie właśnie frapuccino chciał mi zrobić wczoraj mój chłopak :) Przełożyliśmy to jednak na sobotę, bo popołudniu nie pijam kawy.

    Buziaczki!
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się przyzwyczaiłam i piję rano do śniadania i po obiedzie:)

      Usuń
  2. Aniu, ale pyszności! :) 12 wybiła, taka kawka jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie podana! poproszę jedną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...