Loading...

środa, 6 czerwca 2012

Grzanki z pastą z białego sera, oliwkami i suszonymi pomidorami

Od wczoraj czcimy sukces mego męża. Dostał niezły awans. 
Może nie przerodzi się on na wysokie wynagrodzenie, 
ale sam fakt mianowania brzmi dumnie.
Odkąd kupiliśmy mieszkanie na kredyt rzadko gdzieś wychodzimy,
wolimy w zaciszu swego domku spędzić razem wieczór i cieszyć z tego co mamy. 
Dlatego też więcej czasu poświęcam na przyrządzanie różnych potraw. 
W pracy codziennie mam świeżą prasę. 
Wzięłam do ręki Place Lizać w nr 74, 5 z czerwca
w Przekąskach dla kibica
 znalazłam fajny przepis i od razu chciałam go wdrożyć w mojej kuchni. 
Pobiegłam po pracy do sklepu i kupiłam odpowiednie składniki:
1 serek bieluch ( do smarowania)
1 mały jogurt
słoiczek oliwek (ja kupiłam zielone)
czerwona cebula
słoiczek pomidorów suszonych
czosnek ( zużyłam 2 ząbki)
sól i pieprz
Oliwki, cebulę, pomidory pokroiłam drobno, czosnek sprasowałam 
do serka dodałam 2 łyżki jogurtu
wszystkie składniki wymieszałam doprawiając solą i pieprzem
wstawiłam do lodówki pastę 
a w międzyczasie 
bagietkę pokroiłam w plastry i wstawiłam na 10 min do piekarnika 
Mąż zajadał się i ja też
Dziś w pracy byłam na konferencji z dziedziny informatyki.
Tematyka nie jest mi obca tak zupełnie 
ale to nie moja branża.  
Z racji, że odbywała się w moim miejscu pracy poszłam.
Pani podchodziła do każdego z przybyłych i rozdawała kupony. 
Ja oczywiście odcięłam jedną część by wrzucić do misy. 
Lecz podchodzę do takich rzeczy obojętnie
Gdy skończyła się konferencja prowadzący zaczął losować kupony. 
Pierwszy los należał do mojej szefowej
Drugi do koleżanki
Trzeci do kogoś innego
Pomyślałam- ludzie to mają szczęście 
Czwarty znów do koleżanki z pracy
Nagrodą były pendrive 16 GB.
Pan przy piątym losie mówi,
a ostatni los otrzyma pendrive 32 GB
Czyta numery, 
ja spoglądam na swój
Nie dowierzam 
Wychodzę idę przez cały hol i słyszę brawa
I tak oto dziś po raz pierwszy w życiu wygrałam los, 
pierwszą nagrodę, 
Nie sądziłam, po prostu się nie spodziewałam
Szczęście mi dopisało!:):)

2 komentarze:

  1. Ale fajna propozycja:)w sam raz na lekką przekąskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, może na pierwsze oko nie wygląda za ładnie, ale smakuje bosko:):)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...