Loading...

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kawa ZAVIDA wanilia orzechowa- degustacja

Lubicie kawę?
100% Arabica
Orzechowo-waniliowa
Zapach unosi się przy każdym mieleniu
Czuć intensywnie wanilię
za chwilę wyczuwalny jest orzech
A może nawet i lody....
Nawiązując współpracę z Kawa Smakowa 
przy współudziale portalu
otrzymałam



Gdy zaczęłam otwierać przesyłkę, 
nagle zaniemówiłam
mąż pyta się co mi się stało?
Wyjmuję bez słów 
prawie kilogramowe opakowanie kawy
Oboje pozytywnie zaskoczeni, 
poszliśmy zaparzyć kawę. 
Opakowanie hermetycznie zamykane
Po otwarciu przecudny zapach wanilii i orzecha
ziarna kawy aż się świecą, 
pierwsze zmielenie
zapach jeszcze bardziej intensywny
Pierwszy łyk, drugi...
Bardzo dobry, wyważony aksamitny smak, 
czuć orzech i wanilię, 
Kawa spełnia funkcję dodatku na każdą porę dnia
w zależności od stopnia zmielenia i parzenia
Idealnie nadaje się do picia z mlekiem lub bez
Ma coś w sobie tak pociągającego, że 
zwiększyłam intensywność spożywania kawy
Świetnie nadaje się jako zakończenie posiłku
samodzielnie lub do deserów 
Jednym słowem, 
rewelacyjna kawa dla smakoszy kaw typu FLAVOUR

Kawa jest przygotowywana z ziaren  pochodzących  z centralnej i południowej Ameryki 
Zaniosłam kawę do pracy, gdyż jest wielu kawoszy. 
Każdy z degustujących wypowiadał się bardzo pozytywnie
Teraz szykuje nam się spotkanie w szerszym gronie 
i oczywiście kawa będzie gościła na naszym "party" stole
Mąż do pracy także zabrał, by mógł się nią delektować wraz ze znajomymi


Szerszych informacji udziela Kawa Smakowa 
Dziękuję za fantastyczną kawę!
A portalowi
dziękuję za możliwość nawiązania współpracy!

9 komentarzy:

  1. Kawa bardzo dobra, aromatyczna. super pozytyw.
    Danuta K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też smakowała, bardzo aromatyczna i delikatna w smaku.

      Usuń
  2. Kawa rewelacyjna, dla osób które cenią różnorodność smaku, nie znałem tej firmy aż do teraz, na pewno skuszę się na inne smaki, widziałem na stronie moją ulubioną French Vanilia, więc zakup murowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dostałam taką kiedyś od ciotki zza wielkiej wody:) smaczna, jednak ja mieszałam ją ze zwykłą bo dla mnie trochę za intensywna;) ale ogólnie wielki pozytyw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością spróbowałabym, bo smaki bardzo mi odpowiadają.
    Można gdzieś taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. tak oczywiście, jeśli jesteś zainteresowana szczegóły mogę podesłać Tobie na maila oki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa inna niż wszystkie....niepowtarzalny smak i aromat

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto zapłacić trochę więcej, by cieszyć się tym naprawdę bardzo dobrym smakiem kawy. Już sam zapach jest niesamowity. Tylko w trakcie degustacji nie można nic jeść, żeby nie bezzceścić smaku kawy :-D Ocena końcowa - 6

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio załadowałam pół walizki tej kawy i przyleciałam zza wielkiej wody. W domu radocha , że ho ho. A kawa sama w sobie...mmm poezja;) wrzucamy do ekspresu i jest szaleństwo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...