Loading...

wtorek, 5 czerwca 2012

A może tak ogórkowa?

Poznałam mojego męża 5 lat temu. Nie pytałam się co lubi jeść. Choć wiedziałam, że jest niezłym smakoszem. Lubi dania proste i wyszukane i jedyną potrawą jakiej nie cierpi jest szczawiówka. 
Zrobiłam kiedyś ogórkową. Widziałam grymas na twarzy...
... wiesz ja nie bardzo ją lubię
... nie będę Cię zmuszała ale chociaż spróbuj, a może zasmakuje Tobie
















Zasmakował i teraz chce prawie ciągle.Sam nie pojmuje dlaczego tak mu zasmakowała ogórkowa.  Lubczyku też nie dodaje;) 
Robię ją zwyczajnie
z mięsem
włoszczyzną
ogórki tarkuję
dodaję ziemniaczki
 zaprawiam jogurtem greckim
Przyznam, że jest to genialne uczucie, 
gdy nagle coś zaczyna komuś smakować. 
Podkreślam jedynie moja jemu smakuje, nawet u mojej mamy nie jest to samo:)

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...