Loading...

czwartek, 7 czerwca 2012

Omlet z szynką i oliwkami

Obudziła mnie muzyka w telefonie, w półśnie myślę- o nie!!!!
Zapomniałam wyłączyć budzika- 5.20 pobudka!
Przebudziłam się, w pierwszych minutach byłam zła na siebie, 
lecz po chwili, uświadomiłam sobie- będę miała dłuższy dzień:)
On obok śpi, a ja zaczęłam czytać Moja afrykańska miłość.
Wcześniej przeczytawszy Białą Masajkę. 
Po skończeniu lektury, zaczęłam zastanawiać się, 
co by przygotować na śniadanko
Zajrzałam do lodówki 
Jajka są, wędlina też, oliwki i pomidorki uśmiechają się 
i nawet połówka cebulki czerwonek, odrobina szczypiorku i po prawie.
Śniadanie gotowe, pomyślałam:)
Na omlet:
4 jajka
2 łyżki mleka
2 łyżki mąki
szczypta soli, pieprzu i cayenne
bazylii
Dodatki
2 plastry szynki
5 oliwek
 cebulka 
szczypiorek
1 pomidor
Jajka, mąkę mleko i przyprawy wymieszałam ze sobą mikserem
Wlałam na rozgrzaną patelnię, odczekałam aż delikatnie zetną się jajka
następnie włożyłam składniki na omlet, przykryłam patelnię
 i odczekałam kolejne kilka minut by wszystko ze sobą się połączyło
na lekkim ogniu, czy stopniu prądu (jeśli jest kuchnia elektryczna)
przygotować danie, gdyż przy silnym może się przypalić.

8 komentarzy:

  1. Dziś wypróbowałam – rewelacja! Dziękuję za kolejny fantastyczny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i przez Ciebie mam ochotę na taki pyszny omlet :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę, gdybym mogła nawet wirtualnie poczęstowałabym Was, ale jeszcze nie wymyślono takiej techniki:):)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. co zrobić, żeby teraz taki zjeść???

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabyś do mnie wpaść i szybciutko dla Ciebie bym przygotowała:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiadam się na jutrzejszy poranek :) wirtualnie, oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...