Loading...

niedziela, 3 czerwca 2012

Po męsku! Tatar

Chciałam zrobić niespodziankę. I nie ukrywam, że sama miałam ochotę na kolację w obecności tatara i sałatki. Wrócił do domu późno i pomyślałam... zaskoczę go. Choć było jeszcze widno, dzień coraz dłuższy, zapaliłam świece ułożyła tatara na małych talerzykach, przygotowałam sałatkę. Wiem, że nie każdy lubi tatara. A jeśli lubi to zamiast jajka dodaje oliwę z oliwek. Ja zostaję zawsze przy tradycyjnym połączeniu. 
1 opakowanie mięsa wołowego najlepiej z Morlin (jest najlepsze)
1 żółtko
2 ogórki kiszone
1 cebula średnia
pieprz i sól

Do tatarka tradycyjnie chlebek z masełkiem:)

7 komentarzy:

  1. strasnzie tłuste to mięso i mało czerwone ???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bystre spostrzeżenie:) jak napisałam w przepisie powinno być z morlin, niestety nie mogłam go znaleźć więc wybrałam z innej firmy. Jednak pomimo swojej bladości i "tłustości" nie był gorszy od Morlińskiego, mój mąż jest specjalistą od tatara, więc tak czy owak jemu smakował, może dlatego, że jest mężczyzną???pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te zuwielbiam tatar :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nieźle wygląda, jeśli to nie "morliński" to może z firmy netter? Też smaczny, polecam jako tańszą alternatywę. I faktycznie nie jest to tak czerwone mięso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się z tej firmy. też uważam, że jest to dobry zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
  5. proponuje kupic w znanym miejscu kawalek swiezej wolowiny ten gotowy z marketu nafaszerowany jest tak strasznie chemia ze w zyciu bym go nie przelknela
    raz jadlam tatar i strasznie mi smakowal sprobuje nie dlugo odtworzyc ten smak w domku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że przypomniałaś mi o tatarze. Dawno nie jadłam. Wypróbuję, dzięki :)
      serdeczności,
      V.

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...