Loading...

niedziela, 24 czerwca 2012

Puree ziemniaczane

Szybkie proste danie
do wykonania, 
z czasów studenckich dobrze pamiętane:)
pół kilo ziemniaczków
kiełbaska według uznania
1 duża cebula
sól
pieprz
zioła 
koperek
Przygotowanie:
 ziemniaki ugotować, cebulkę i kiełbaskę pokroić w kostkę i przesmażyć 
doprawić z ziołami solą i pieprzem
ziemniaki po ugotowaniu rozgnieść tłuczkiem
dodać cebulkę z kiełbaską, dodać dwie łyżki śmietany
wymieszać energicznie, przyprawić przyprawą do ziemniaków i posypać koperkiem


11 komentarzy:

  1. Podoba mi się taka wersja puree i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Joasiu często jadałam w taki wydaniu ziemniaczki. Mąż wczoraj wręcz domagał się dokładki. On inne jedzenie pamięta ze studiów:):)dlatego tak mu smakowało:)

      Usuń
  2. Właśnie wylizałam ekran! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i smaczne! To jest to! :D Idealne, gdy nie ma się czasu zrobić zakupów :D Super! Mniam!

    Pozdrawiam!
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na bloga Twojego mężczyzny:)

      Usuń
  4. pycha! uwielbiam takie ziemniaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie w domu nie przepadają za puree. Bo wygląda baaardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm z kiełbaską... super! narobiłaś mi wielkiego smaku, bo strasznie dawno nie jadłam puree

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo apetycznie to wygląda. Mniam... :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś marzyłam o zapiekance z ziemniakami i kiełbaską, ale nie miałam w domu ani jednego ani drugiego. Zaglądam do Ciebie, a tu proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...