Loading...

piątek, 29 czerwca 2012

Pizza z ciasta francuskiego

Wczoraj oboje mieliśmy na coś ochotę do zjedzenia ale nie była ona dokładnie sprecyzowana. 
Zaczęliśmy zadawać sobie pytania,a gdyby nasze dziecko powiedziało ja chcę pizze, jaka nasza byłaby reakcja. Czy poszlibyśmy z nim na pizze a może zamówilibyśmy ją do domu? Owszem czasem fajnie jest gdzieś wyjść, lecz nie zawsze można spełniać swoje zachcianki. 
Zajrzałam do lodówki. 
Ser jest, jajka są, masło jest, wszystko jest to czego potrzebowałam by zrobić tartę w formie pizzy.
Składniki:
Na ciasto:
1 żółtko, 
250 g mąki
100 g masła
2-3 łyżki wody
szczypta soli
Na farsz:
pomidor,
ser żółty
wędlina
przyprawy
Ciasto zagnieść  ze składników, wstawić na 30 min do lodówki
po 30 min. wyłożyć rozwałkowane na formę nakłuć widelcem
i wstawić na 25 min do piekarnika na 200 C
Jak już ciasto się upiecze układamy wędlinę, 
pomidor i potarkowany ser żółty
 i posypać dowolnymi przyprawami
wstawić jeszcze na 15 min. 


3 komentarze:

  1. połączenie tarty z pizzą to fajny pomysł. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie!
    Ciekawa tarta.
    Nadzienie takie letnie.Na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam a ja coraz bardziej głodna:( :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...