Loading...

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Trzy smaki, Trzy kawy Zavida


Kochani w bardzo szybkim tempie otrzymałam próbki trzech kaw Zavida
Już przy odbiorze paczki, czułam intensywny zapach. 
Francuska Wanilia
Kiedy zaparzyliśmy kawę jej zapach roznosił się w mieszkaniu. 
Pierwszy łyk był bez mleka. 
Drugi z mlekiem 
i
Mleko zdecydowanie podkreśla jej smak
Wyczuwalna nie tylko jest wanilia ale także nutka śmietankowo-kremowa
 Pomarańczowe Brandy 
to kolejny kawa, 
mocny wyrazisty smak 
aktywny zapach pomarańczy, 
lepiej smakuje bez mleka
Odczuwa się orzeźwienie 
Idealnie pasowała do 
Tarty na rodzinnej imprezie
I ostatnia to 
Irlandzki Krem
Kawa do picia z mlekiem, 
które wyzwala aromat kremu irlandzkiego
spokojny wyważony smak 
Idealnie nadająca się do spożywania wraz z deserami

7 komentarzy:

  1. Prześliczna cukierniczka! Od razu rzuciła mi się w oczy. Ja preferuję raczej mleko z kawą :) Od razu zajrzałam do przepisu na ciacho, bo wygląda pysznie.

    Pozdrawiam
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dostaliśmy ją na prezent ślubny:)a ciasto pyszne!

      Usuń
    2. Lubię tu zaglądać i bardzo mnie cieszą też Twoje wpisy na moim blogu. Dodałam Cię do moich linków, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? :)

      Pozdrawiam
      www.megulencja.blogspot.be

      Usuń
    3. Oczywiście, że nie mam jestem miło zaskoczona:)Mnie także podoba się Twój blog, a wiesz dlaczego? bo mamy coś wspólnego, Ty jesteś w Belgii państwie, który stanowi dla mnie namiastkę Francji, a Francja jest moim marzeniem. Kiedyś znałam w miarę dobrze język fr., ale jak go nie praktykuję po prostu zanika. I jak pojechałam do Brukseli nie potrafiłam powiedzieć, że chce kupić bilet w obie strony:( na szczęście zjawiła się polka, która widziała mój problem i pomogła mi:) I czekam z niecierpliwością na wpis o gofrach:)

      Usuń
    4. Też uważam, że Belgia jest namiastką Francji :D Wpis o gofrach będzie jak tylko się na nie wybierzemy i zrobimy kilka zdjęć :)

      Buźka
      www.megulencja.blogspot.be

      Usuń
  2. mmm aż mi zapachniało :)
    i jak wyżej - przepiękna cukiernica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowa brandy charakteryzuje się mocnym aromatem i bogatym smakiem, piję ją bez mleka, ale podejrzewam że jego dodanie uwypukliłoby jeszcze bardziej smak brandy. Zastanawiam się jak by smakowała z prawdziwą brandy, muszę spróbować.
    Tak ogólnie, to pod względem aromatu i smaku jedna z lepszych kaw, które zdarzyło mi się ostatnio wypić, jeśli nie najlepsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...