Loading...

piątek, 15 czerwca 2012

Zapiekane bagietki

Szybka obiadokolacja
Cóż tak bywa
W pracy natłok spraw...
Danie banalne, 
lecz smaczne i syte

2 bagietki
kilka plastrów szynki
czerwona cebula
6 pieczarek
pomidory rzymskie
2 pomidory suszone
kilka plastrów sera 
przyprawy

Przygotowanie
Na oliwie z oliwek zeszkliłam pieczarki z cebulą
później dodałam pomidory suszone
bagietki przekroiłam na połówki 
każda posmarowałam 
sosem czosnkowym
ułożyłam pokrojone pomidory rzymskie
plastry szynki 
cebulę z pieczarkami i pomidorami suszonymi
na sam koniec przykryłam serem
posypałam ziołami
zapiekałam ok. 15 min
po zapieczeniu posmarowałam 
pastą pikantną
(ketchup pikantny, pasta węgierska )


11 komentarzy:

  1. Jak ja lubię chrupiące zapiekanki :) Twoja musi być przepyszna.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Są tak apetyczne, że nie mogę na nie patrzeć! ;)
    Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle lubię zapiekanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiekanka idealna dla mojego chłopaka! Zachęciłaś mnie do obejrzenia innych przepisów i... zrobiłam się głodna :D

    Pozdrawiam!
    http://megulencja.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie to wygląda!
    zapraszam na bloga:foto-move.blogspot.com
    a także w link:http://shinybox.pl/?ref=7b90cda

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam takie zapiekanki:) juz wiem co na obiad niedlugo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. szybka, ale i bardzo smakowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają obłędnie, a ja taka głodna, właśnie wróciłam z lidla ze świeżym pieczywem i zabieram się do roboty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...