Loading...

niedziela, 29 lipca 2012

Dni Jakubowe w Olsztynie

Jak co roku w Olsztynie odbywa się święto patrona Warmii i Mazur. Dni jakubowe rozpoczęły się 25 lipca i zakończą się 31 lipca. Na starym mieście odbywa się jarmark, na którym można zakupić pamiątki, wyroby regionalne. W tych dniach organizowane są koncerty, zabawy, wystawy, spektakle. 27 lipca, gdy wracałam do domu ok. 20.00 mogłam podziwiać lot balonów, pięknych kolorowych, akurat unosiły się przy zachodzie słońca. Muszę przyznać, że piękny widok. Żałowałam, że nie miałam przy sobie aparatu, zrobiłam zdjęcia komórką, lecz to nie to samo.
A to moje zdobycze:)
I od mamy :)

3 komentarze:

  1. To coś jak Jarmark Dominikański w Gdańsku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:)tylko, że pewnie mniejszy:) ja się muszę wybrać do Gdańska na jarmark:)

      Usuń
  2. Tęsknię za polskim dobrym pieczywem, ach! (to przykuło moją uwagę na zdjęciach)

    Buźka,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...