Loading...

środa, 4 lipca 2012

Kaszaneczka z cebulką

Nie raz nie dwa jadłam w domu, na grillu, różnie przyrządzane. 
I tak oto znów pojawiła się w mojej kuchni. 
Kaszanka z firmy Olewnik. Pierwszy raz jadłam wyroby od tego producenta. 
I muszę przyznać, że jest dobra.
Przesmażyłam do niej cebulkę przyprawiłam ją ziołami solą i pieprzem. 
Zjedliśmy ją dodatkowo z ketchupem i musztardą. 
Czasem tak jest, że nie mam czasu przygotowywać dań, więc obiad na szybko, ale musi być!:)
A Wy lubicie kaszankę???

6 komentarzy:

  1. Ojej, ale narobiłaś mi smaku! Już wieki całe nie jadłam kaszanki :D Mniam!

    Buźka,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiliśmy :) koniecznie z cebulką i musztardą

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu "kaszaneczka" to moja ulubiona " kiełbaska". Mam nadzieje, że na niedzielnym Tapendowym garden- party będzie. To jest moje preludium :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i pyszne. Czego chcieć więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię kaszankę z dodatkiem jabłka: http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/2011/08/kaszanka-z-jabkiem-i-cebula.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Królestwo za kaszankę na ciepło taką z grilla z cebulką i mocną musztardą:D
    Pozdrawiam Michał

    mikwkuchni.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...