Loading...

piątek, 6 lipca 2012

Moja wersja Spaghetti

Oboje lubimy tę wersję. I nie ważne, że sos jest gotowy ale smakuje nieziemsko, dla Nas. Myślę, że jak każdy spróbowałby tej wersji nie pożałowałby. Tak myślę. Kiedyś chciałam męża oczarować spaghetti, nie udało się, bo zrobiłam sos na bazie koncentratu pomidorowego. Tak nauczyłam się robić od znajomego który pracował w pizzerii. Dziś wiem, że to nie był dobry pomysł. Jednak po jakimś czasie zaczęłam kombinować. I wymyśliłam. Musi być ostre, aromatyczne i zachęcające. 
Składniki:
500 g mięsa mielonego
1 cebula
1 ząbek czosnku
1 papryka czerwona
1 małe opakowanie oliwek zielonych
1/2 opakowania makaranu
przyprawa do mięsa mielonego
pieprz cayenne
oregano
bazylia
zioła prowansalskie
sos do spaghetti 
lub bolognese z łowicza
Przygotowanie:
cebule i paprykę kroimy w kostkę
dodajemy sprasowany czosnek
jak już się lekko przesmażą dodajemy mięso mielone.Smażymy aż będzie gotowe w międzyczasie dodając przyprawy i zioła. Makaron gotuje się al dente. Jak mięso będzie gotowe dodajemy sos. Może być duże opakowanie a może być 250 g. 

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo smacznie :D Ja oddałabym wersję z mięskiem mojemu lubemu, a sobie zostawiła sos i makaronik :D

    Buźka!
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham spaghetti w każdej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis, szczególnie oliwki dodają fajnego smaku, a sos wyszedł idealnie gęsty, fajnie oblepia makaron :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...