Loading...

środa, 18 lipca 2012

Papryka z kaszą jaglaną oliwkami i pesto

Wczoraj przygotowałam papryki z zupełnie innym farszem. Przygotowałam je z myślą o osobie, która bardzo lubi ten wynalazek. Jedyne czego się bałam to przyprawy. Raczej za dużo ich dałam. Moje obawy były bezpodstawne :) Tak smakowało danie, że 4 połówki papryki zostały wręcz wciągnięte:)

Składniki:
[na 3 osoby]
  • 3 średnie papryki
  • 250 ml kaszy jaglanej (szklanka)
  • 500 g mięsa mielonego
  • małe opakowanie oliwek zielonych
  • słoiczek pesto pomidorowe z Lidla
  • przyprawy
Przygotowanie:
Papryki przekroić na połówki, oczyścić. Ugotować kaszę jaglaną. Mięso przesmażyć z przyprawami i sprasowanymi oliwkami, dodać przyprawy (przyprawa do mięsa mielonego, pieprz cayenne). Po ugotowaniu kaszy, dodać ją do mięsa. Wymieszać farsz, dodać jeszcze pesto (pół słoiczka).  Nafaszerować papryki i zapiekać ok. 40 min w piekarniku na 180 C na termoobiegu.
Taki farsz z kaszą jaglaną zupełnie inaczej smakuje. Danie jest bardziej sycące, choć i tak jest, ale zdrowe. Kasza daje innego posmaku, tym bardziej, że ja przesadziłam z pieprzem cayenne (za dużo) kasza troszkę wchłonęła pikantność. 

6 komentarzy:

  1. Świetny przepis, takiego farszy jeszcze nie robiłam. Musi być pyszny.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Och zmieniłaś zdjęcia na tytułem bloga :D Mi nic nie umknie! Jest teraz jeszcze ładniej :)

    Buźka!
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Meg, cieszę się, że podoba się Tobie. Myślę, że moje jeszcze zmienię. mam parę niespodzianek jeszcze:):)

      Usuń
  3. Apetyczne są te twoje papryczki:) Z kaszą jaglaną jeszcze ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam faszerowane warzywa :) Ale nigdy nie używałam kaszy jaglanej. To dobry pomysł na urozmaicenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...