Loading...

czwartek, 19 lipca 2012

Pomidor z cebulą

Kiedy byłam małym dzieckiem i już dorastającym co jakiś czas mama przygotowywała do obiadu pomidory z cebulką w śmietanie. Bardzo smakował mi ten dodatek i za każdym razem nakładałam sobie więcej niż pozostali. Ja dziś odeszłam od śmietany i dodaje jogurty, jednak smak i wspomnienia powracają. Kiedy zamarzyło mi się odchudzać będąc w okresie podstawówki (lato) jadłam właśnie pomidory w tej postaci, żeby zaspokoić głód (przeważnie była to kolacja). I przyznam szczerze jedząc same warzywa a w weekendy tylko mięso, schudłam choć nigdy nie była grubaskiem, ale wysmuklałam.I dziś przypomniało mi się jak wieczorami wsiadałam na rower i pędziłam przed siebie. Wracałam i gdy byłam głodna jadłam pomidory, fasolkę itp.
Składniki:
[na 1 osobę]
2 pomidory
1 cebula
mały jogurt
sól
pieprz
A Wy jakie macie smaki z dzieciństwa? 

5 komentarzy:

  1. Pysznie!
    Ja też bardzo lubiłam takie pomidory.
    I nadal je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. o lubię, często tak robimy dodając jeszcze rzodkiewkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój luby też robi takie pomidorki jako dodatek do obiadku :)

    Buźka,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie jadłam. Koniecznie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak! ten smak tez zdecydowanie jest moim smakiem z dziecinstwa:)
    mniam - czesto do niego wracam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...