Loading...

poniedziałek, 9 lipca 2012

Sok owocowy doda Ci energii

Tak to prawda, w sobotę mąż źle się poczuł, był osłabiony, upał dał się jemu we znaki. Dobrze, że mam bardzo blisko sklep, poszłam więc kupić kilka produktów i wyczarowałam. 

Co zawiera ten eliksir:
2 pomarańcze 
1 grejpfrut
1 gruszka 
2 banany
2 kostki lodu
Wszystkie składniki zmiksowałam i dodałam kostki lodu
Sok sycący i jeszcze dodaje skrzydeł
nic dodać nic ująć
gasi pragnienie i stawia na nogi. 

Pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku i całego cudownego tygodnia
Ania

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie naturalne soki owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne połączenie:)Taki koktajl to świetna alternatywa dla czegoś słodkiego, zwłaszcza w tak upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sok wygląda jak aksamitny mus!:) pyszny

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! A mąż na pewno był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę takie owocowe skrzydła. Na pewno są i lepsze i zdrowsze od tych redbullowych ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...