Loading...

wtorek, 17 lipca 2012

Strapaćka inaczej

Przepis na to danie wzięłam z książki Pani Ewy Hangel, którą otrzymałam w prezencie. Zamieściła wszystkie potrawy jednogarnkowe przygotowywane wgarnku rzymskim


Składniki:
[ na 4 osoby]
całe opakowanie makaronu obojętnie jakiego 
( w książce było 50 g) ja dałam całe
500 g sera białego
30 dkg boczku
mała śmietana 18%
sól do smaku
Przygotowanie:
Makaron gotować al dente. Ser biały rozdrobnić w większej misce. Boczek przesmażyć na patelni.
Jak już makaron będzie gotowy dodać go do sera białego wraz z boczkiem. Wymieszać dokładnie.  W tym czasie garnek powinien być zanurzony w wodzie przez 30 min. Po 30 min włożyć do garnka Strapaćkę i na sam wierzch wylać śmietanę. Piec w termoobiegu 180 C przez 30 min. Po 30 min wyjąć pokrywkę garnka i przypiekać jeszcze od góry przez 10 min.


2 komentarze:

  1. Strapaćka?! Ale urocza nazwa! To już jest powód żeby przepis wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka tegoż przepisu tak właśnie nazwała to danie a ja tylko cytuję:)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...