Loading...

piątek, 13 lipca 2012

Skrzydełka z kurczaka

Wczoraj późno wróciłam z pracy, nie miałam ochoty jeść, lecz miałam fasolkę szparagową i dwa skrzydełka z rosołu, więc postanowiłam przygotować sobie delikatną obiadokolację. 
Ugotowałam fasolkę (30 dag)
skrzydełka wyjęłam z rosołku, na patelni Moneta, bo tylko jej teraz używam obsmażyłam mięso w przyprawach ( o nich już niedługo) i później dodałam do mięska fasolkę ugotowaną i okrasiłam ją masełkiem. Jeszcze chwilę na patelni smażyły się składniki i po chwili były już gotowe na degustację. Szybkie danie bez komplikacji i jak dla mnie smaczne. 

3 komentarze:

  1. Gdy nie mamy ani siły, ani czasu na gotowanie, takie dania są zbawienne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja wczoraj byłam sama, mąż wyjechał i nawet nie miałam siły robić sama dla siebie czegoś "większego":):)

      Usuń
  2. Już dawno nie jadłam fasolki szparagowej mniam mniam! Fajne, szybkie danie.

    Buźka,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...