Loading...

sobota, 11 sierpnia 2012

EAT.

Kolejne dni chodzenia, zwiedzania intensywnej pracy, więc trzeba zrobić sobie mały odpoczynek na....Zaszliśmy do

Zdjęcia oczywiście robione tak by nikt nie widział:) Dlatego ostatnie zamazane. 
Moje spostrzeżenia są takie, że jak zaszliśmy do pierwszego EAT. wybór kanapeczek był mizerny. Mówię, więc do męża chodź znajdziemy inny lokal, może tam będzie lepiej. Zachodzimy i ta sama sytuacja.  Ceny są ciut wyższe niż w PRET ( tak mi się wydaje). Oczywiście trzeba także dopłacić jeśli chcemy pozostać w lokalu. Myślę, że jest do dobre rozwiązanie. Pod warunkiem, że jak się pójdzie do toalety to będzie ona czysta i będzie choć papier. I co zamówiliśmy
 Kanapki nie są tak dobre jak w PRET. Nie czułam tej świeżości.W mojej jedynie smakował mi ser. I jeśli miałabym się skusić znów na kanapkę z takiej sieciówki wybrałabym PRET.

2 komentarze:

  1. Wygląda na typową sieciówkę - kanapki widocznie na zdjęciu kojarzą mi się z tymi, które można u nas kupić np. w Coffee Heaven. Osobiście, gdy jest gdzieś za granicą, wolę próbować typowo lokalnych specjalności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię recenzje różnych miejsc od muzeów po restauracje, dlatego bardzo spodobał mi się ten wpis :) Nie wiem w ilu krajach jest EXKI, ale jeśli tam traficie myślę, że kanapki was nie zawiodą. Polecam.

    Buziaczki!
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...