Loading...

wtorek, 14 sierpnia 2012

Frozen Yogurt w UK

Pojechaliśmy odwiedzić Covent Garden. Dwa lata temu było tam mnóstwo ludzi, nie dało się przejść przez  środek. A teraz rewelacyjnie. Z resztą w ogóle jakoś tak mniej narodu. Od Covent Garden poszliśmy w boczną uliczkę. Te uliczki są urocze. Zawsze podobają mi się te kolorowe drzwi. Nie zawsze można je zobaczyć. Ale jak już tak się stanie prawie zawsze je fotografuje. Przechodzimy obok jakiejś ulicy i mąż zwraca uwagę na lokal. Wchodzimy. Pan pyta się czy już próbowaliśmy. My- nie. Zatem dał nam próbkę. Zdecydowaliśmy się kupić.
Wybraliśmy smak naturalny z dwoma dodatkami: z pistacjami i super foods. 
Nigdy jeszcze nie jadłam takiego jogurtu. Pistacje jadłam, ale nigdy tych drugich składników. Podobne to jest do mieszanki studenckiej, ale jednak się nie umywa do tych składników. 
Lokal przezabawny. 
Można wybierać sobie różne składniki, z owocami, z ciasteczkami...
Nasyciliśmy się tym jogurtem. Myślę, że będzie następny wypad tym razem na inne smaki:)

9 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zachwyca podanie tych mrożonych jogurtów. Wyglądają jak najlepszy deser. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. otworzyli w sopocie więc niedługo lecę wypróbować :) szkoda, że nie mamy tego tak urozmaiconego jak w UK...

    OdpowiedzUsuń
  3. Następne wspaniałe miejsce. Chętnie spróbowałabym taki jogurt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe miejsce ! Musze poszukac u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że odrobinę drożej niż w polsce :) zerknij jak u nas to wygląda ostatnio dodałam post

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytasz mi w myślach Aniu:) Widziałam ten lokal tu w Brukseli, ale jakoś nie miałam okazji wypróbować. Jednak skoro mówisz, że smaczne to muszę tam zajrzeć :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę:) Magdo idź nie pożałujesz, będziesz chciała jeszcze jeszcze....:):) nasycić się można kubeczkiem a jeszcze jak dodasz dodatki to już w ogóle:) Jak już będziesz daj znać czy jogurt smakował:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę pamiętać i muszę odwiedzić jak będę w UK :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu warto:) mój mąż nawet był zachwycony:)więc myślę, że nie pożałujesz:)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...