Loading...

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Lepsza niż Nutella?

Co by tu się nadawało do pancakesów, rogalików, grzanek? długo myśleliśmy, czy kupić Nutelle wszech obecnie nam znaną, czy spróbować Tescowej czekolady. Tu podkreślę nie byle jakiej, ponieważ wyprodukowana w Belgii. Czyli belgijska czekolada do smarowania. Wow! myślimy... i po chwili znalazła się w naszym koszyku z zakupami. Kupiliśmy do niej pancakesy i croissanty. 
Powiem tak to jest najlepsza czekolada do smarowania jaką kiedykolwiek jadłam. Kupowałam prócz Nutelli w Polsce różne nawet te najtańsze, oczywiście Nutella wygrywała wtedy, ale teraz znając smak tej. Dla mnie, podkreślam jak dla mnie jest genialna. I tylko ta w tym opakowaniu i tylko z Tesco. Kosztowała ok. 1, 30 funta.
Życzę miłego dnia!:)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz, który usunęłam, bo mam do tego prawo świadczy tylko o tym jak płytkie mamy społeczeństwo. Nie wiem z czego to wynika i wnikać nie chcę. Jednak uważam, że każdy dorosły i poważny człowiek, który wypisuje tego typu komentarz nie odnoszący się do posta bezpośrednio powinien chociaż podpisać się. Dlatego od dziś będę moderować komentarze. Może jest i to przykre dla osób, które czytają mojego bloga i jakiś wpis zostawiają. Po prostu zostałam do tego zmuszona, nie dlatego że boję się negatywnych komentarzy bo mnie to zwisa, ale dla tego że stracę szacunek do właśnie takich osób, które w taki a nie inny sposób pokazują swoją kulturę. Przykre, ale i prawdziwe. Być może to czysta zazdrość:)tylko czego......

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepsza niż Nutella? Chciałabym spróbować :-) Kupiłam ostatnio w Holandii jakiś inny krem czekoladowy, ale nie jest lepszy od wspomnianej Nutelli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz mnie przypadła ta czekolada do gustu i zabieram ją do Polski:) jednak każdy z Nas jest przyzwyczajony do określonych smaków, dlatego Nutella może być o niebo lepsza od innych czekolad, jednak warto próbować...:)

      Usuń
  4. mm, jak patrzę na twój blog to mam ochote jeść i jeść . : ) a ten twój nagłówek, mother of god :D

    pozdrawiam serdecznie + dołączam do obserwatorów.

    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten wspaniały komentarz:)

      Usuń
  5. Czasami ludzie się tak zachowują i już...nie warto się nimi przejmować :-)
    A moderacja komentarzy jest bardzo fajna (u mnie często pojawiają się komentarze-reklamy pewnego sklepu, które usuwam).
    Szukałam tego kremu w Polsce, ale nie wpadł mi w oczy, niestety :-(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...