Loading...

piątek, 31 sierpnia 2012

"Londyńczycy"



Przed wylotem sprawdzałam lokalizację naszej stancji. I nalazłam, nawet mogłam obejrzeć zdjęcie domu. Tak się złożyło, że w wakacje zaczęli puszczać  w TV serial Londyńczycy. Oglądaliście?
Nam przypadł do gustu, więc zaczęliśmy oglądać. Patrzymy i nagle znajomy nam się wydał obraz. Jednak nie byliśmy przekonani, że to może być ten sam dom. Znajomi mówili nam „przecież wszystkie domy u nich wyglądają tak samo”. W sumie to prawda. Jednak ta myśl nie dawała mi spokoju. I pierwsze co zrobiłam po przybyciu na naszą stancję, zapytałam się czy w tym domu kręcono Londyńczyków. Okazało się, że to prawda. Od Pana Z. i Pani M. dowiedzieliśmy się, że w sumie sceny kręcone były głównie przed domem i w trakcie wychodzenia aktorów z budynku. Zresztą jeśli ktoś z Was oglądał i ma możliwość gdzieś to sprawdzić to faktycznie ujęcia są kręcone w obrębie drzwi wejściowych tudzież wyjściowych i ogrodzenia przed domem. Dla mnie to niesamowite. Nigdy nie spodziewałabym się, że zamieszkam w domu, który został „wypożyczony” do nakręcenia scen. Tym bardziej, że miło spędziliśmy w nim pobyt. Pokój czysty, zadbany, lokatorzy bez zarzutu, my także nie sprawialiśmy problemów i co najważniejsze, osoby opiekujące się tym domem są przesympatyczni. I wiem, że będzie mi brakowało ich towarzystwa. Jak i wielu innych osób, zdarzeń, miejsc….
 Kochani teraz jesteśmy już w Polsce. Czekamy w Warszawie na następną podróż, tym razem już końcową, Warmię. Dziękuję wszystkim tym, którzy chcieli ze mną odbyć wirtualną podróż po Londynie. Komentować te smaki, które zainteresowały bądź w jakiś sposób zainspirowały. 
 
Wstawiłam krótki filmik, ale nie wiem czy pójdzie:)



1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...