Loading...

niedziela, 26 sierpnia 2012

Seromaniakowe śniadanie

Buszowanie po sklepie, wypatrywanie, kupowanie, smakowanie......I tak nie uda nam się sprawdzić wszystkich smaków serów, ale wybieraliśmy te które najbardziej przykuły naszą uwagę. Wybór jest niesamowity. Poczynając od serów firmy Sainsbury's czy Tesco po inne. Można dostać oczopląsu. Bardzo fajną jak dla mnie jest polityka sklepów jeśli kupisz jeden lub dwa produkty kolejny będzie gratisowy. Tak, wiem u nas też to jest. Ale to już wtedy kiedy są gigantyczne wyprzedaże. A tu wchodzę i praktycznie codziennie stosowana jest ta polityka. Tym sumptem udało nam się kupić wiele fajnych rzeczy. Między innymi te sery
oprócz Catedrala, którego jesteśmy miłośnikami te są genialne.  Zapłaciliśmy 4 funty za Pligrims Choice a ten drugi dostaliśmy gratis. 
Na zdjęciu widoczna jest pasta z tuńczyka. Prosta, składająca się z niewielu składników. 
Składniki:
  • puszka tuńczyka
  • 4 jajka 
  • pęczek szczypiory
  • pół opakowania majonezu ( całkowita pojemność 250 g)
Jajka ugotować na twardo ( później drobno je pokroić) tuńczyka rozdrobnić. pokroić szczypior i dodać
Mnie bardzo smakował ten eksperyment. Nigdy nie jadłam sałatki czy pasty z takim majonezem. 
W życiu nie widziałam tylu majonezów, musztard, nie zwykłych tylko z  różnymi dodatkami. 
Oglądaliście Diabeł ubiera się u Prady? To mój ulubiony film, nigdy mi się nie znudzi....Tak w jednej scenie występuje nazwa sera Jarlsberg. I kiedy leciałam tutaj pomyślałam sobie, fajnie byłoby spróbować, ja u siebie nie widziałam tego sera. Idziemy kiedyś na zakupy i na półce z przecenami patrzę a tam ten ser za 1 funta. Mnie akurat zasmakował, mężowi nie ( nie miał dla niego smaku).  Z Sainsburowy ser brie. Inaczej smakuje niż np. z Lidla czy Carrefoura czy nawet z tych znanych firm. Nie potrafię określić jego smaku, ale różnicę czuję. Chyba jest bardziej delikatny i tak jakby w smaku kremowy. Cena: ok. 1,50 funta
Applewood, smak wyrazisty, pikantny. Mąż za nim przepada. Cena  ok. 1,50 funta
Castello i 
To są najlepsze sery pleśniowe jakie do tej pory jadłam. Faktem jest, że zapach mają tak intensywny, że mąż nie mógł wytrzymać w pokoju, bo innego nie mamy, zatem musiałam szybko je zdegustować. Rewelacyjne. Cena ich ok. 1,70 funta.
Wybór serów pleśniowych także jest pokaźny. Nie mówiąc już o alkoholu. Pokaźna kolekcja win, mocniejszych trunków, piw i ceny nie są aż tak wysokie. Gdybyśmy patrzyli na zarobki tejże społeczności!:)
A o kosmetykach już nie wspomnę......Niezła przebitka cenowa. U Nas zarabiają nieźle na nas. A nasze zarobki...Jak ktoś podaje, że u Nas  średnia zarobków to 3 tyś brutto to nóż mi się otwiera w kieszeni. W życiu tyle nie widziałam na swoim kwitku płacowym....
Miłej niedzieli, bo moja zapowiada się ciekawie:):):)

11 komentarzy:

  1. Ale robisz apetyt tymi opisami i zdjęciami. :) Uwielbiam sery - od zwykłego żółtego morskiego, przez lazur, camembert, po parmezan czy brie. Ach, zjadłabym taki pleśniowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam każdy rodzaj sera tylko nie pleśniowy. Nie mogę go przełknąć. :)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. sery - lubię się nimi zajadać!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuńczyk świetnie komponuje się z jajkami, a dodatek takiego majonezu musiał nadać wyjątkowy smak paście ;)
    Co do serów pleśniowych, to nie przepadam za nimi w czystej postaci, ale jako dodatek do np. mięs, jak najbardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta była pikantna:) zupełnie inny smak ale warto było dokonać takiej kombinacji:) ja kiedyś pleśniowych też nie lubiłam. Z biegiem czasu wiele się zmienia:)

      Usuń
  5. mmmm...sery to ja lubie bardzo :D zjadłabym takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły zestaw serów,ja kupuję w Lidlu parmezan i wiele innych rodzai bo lubię ich różne smaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parmezan w Lidlu jest bardzo dobry.

      Usuń
  7. Uwielbiam sery na różne sposoby. Jest w nich najlepsze białko, dużo wysokoenergetycznego tłuszczu i cała reszta cennej i smacznej tablicy Mendelejewa z dużymi ilościami potrzebnego wapnia włącznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...