Loading...

piątek, 17 sierpnia 2012

Wyczarowałam....

Pomyślałam sobie, że przygotuję na weekend sałatkę. Półmetek pobytu za nami,więc trzeba to uczcić. Brakowało mi jedynie jednego składnika. Majonezu lub czegoś podobnego do niego. I kupiłam ale nie majonez. 
Przygotowałam sałatkę z tuńczykiem i warzywami. Prosta i kto by pomyślał, że i mężowi zasmakuje. 
Składniki:
  • puszka tuńczyka 
  • 3 kolorowe papryki
  • 3 jajka 
  • cebula dymka 
  • i sałatkowy krem ( tak jak na zdjęciu)
Przygotowanie:
Warzywa pokroić w kostkę, jajka ugotować na twardo i pokroić i dodać pół opakowania kremu sałatkowego. 
Myślałam, że będzie mdła. Już kiedyś jadłam ich majonez i nie smakował mi. A jednak ten krem dał wyrazisty smak sałatce.

5 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję :) wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sałatka

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sałatki wszelkiego rodzaju. Przepis na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...