Loading...

niedziela, 30 września 2012

Krupnik

Zabiegana, zalatana nie mam czasu i sił na przygotowywanie wykwintnych dań. Po prostu nie mam weny do tworzenia. Stawiam na szybkie dania, a że dawno nie jedliśmy krupniku, postanowiłam przygotować. Kiedyś nie przepadałam za nim, ale widocznie do pewnych smaków trzeba dojrzeć. 
Krupnik 
Składniki:
  • 0, 5 kg ziemniaków
  • włoszczyzna
  • 1 szklanka kaszy jęczmiennej
  • 30dag żeberka-mostki
  • sól i pieprz
Gotować mięso na wolnym ogniu, dodać włoszczyznę, plus ziemniaki pokrojone na drobno. Gdy ziemniaki będą lekko ugotowane dodać kaszę jęczmienną i gotować aż będzie miękka. Doprawić solą, pieprzem i maggi. 


Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Tradycyjne jedzenie jest najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś nie przepadałam za krupnikiem, a teraz lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ty wiesz, ze ja nigdy krupniku nie jadlam? Wlasciwie nie jadlam wielu potraw tradycyjnie serwowanych w Polsce. Moze pora zaczac odczarowywac polska kuchnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że warto spróbować:) krupnik nie jest zły, tylko trzeba go dobrze doprawić z dużą ilością warzyw. Przynajmniej ja tak robię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię krupnik:) Lubię pichcić, więc zostaję u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...