Loading...

piątek, 28 września 2012

Wątróbka drobiowa z malinami

Jakiś czas temu zostałam zaproszona na obiad do restauracji. Zamówiłam danie, które wydawało mi się zbyt odważne. Nigdy nie jadłam wątróbki z malinami z miksem sałat i na dodatek jeszcze prażony słonecznik.   Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jest zwolennikiem wątróbki. Ja raz na jakiś czas przygotowuję drobiową, a w tej wersji po raz pierwszy. Postarałam odtworzyć danie najlepiej jak potrafiłam i wydaje mi się, że wyszła prawie identyczna. Ja dodałam więcej malin bo po prostu je lubię.

Wątróbka drobiowa z malinami
Wątróbka drobiowa z malinami i prażonym  słonecznikiem
Składniki:
( na 3 osoby)
1 opakowanie mix sałat
1 opakowanie malin 
70 dag wątróbki drobiowej
odrobinę słonecznika do posypania 
pieprz i sól

Wątróbkę moczymy i czyścimy. Przyprawiamy pieprzem, smażymy. w tym czasie połowę malin miksujemy na sos, podgrzewamy go w rondlu, tak by był ciepły. Sałatkę układamy na talerzach, kładziemy usmażoną wątróbkę, którą pod sam koniec delikatnie solimy. Kładziemy maliny, polewamy dodatkowo sosem z malin i prószymy słonecznikiem. Smacznego. Może i Wam przypadnie do gustu:)

4 komentarze:

  1. To chyba najdziwniejsza wersja wątróbki, jaką widziałam :) Ciekawi mnie, jak może smakować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z watrobka dlugo sie nie lubilam, troche mnie przerazala. Teraz? Lubie, choc nie robie za czesto. Chyba po prostu o niej zapominam...
    Takiej wersji jeszcze nie jadlam. Faktycznie odwazna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro u mnie wątróbka z malinami - ale trochę inny przepis. Niemniej będzie pysznie, już kiedyś robiłam tego rodzaju danie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam z rukolą i truskawkami.Pycha.Tę spróbuje też.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...