Loading...

sobota, 1 września 2012

Versatile Blogger Award

 Nominację otrzymałam od Maggie. 
Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. 
Zapewne nominacje powtórzą w niektórych przypadkach, 
ale będzie mi niezmiernie miło nominować blogi:

Teraz o mnie:

  • wciąż szukam swojego miejsca na ziemi
  • polubiłam krewetki:)
  • nie mam daru do robienia ciast ciasteczek, wybieram najprostsze przepisy
  • zauroczyłam się Wyspami
  •  dzięki mężowi polubiłam fast-food
  • robię doktorat z historii, ale nie wiem czy kiedykolwiek będę mogła podzielić się moją wiedzą z innymi nie tylko poprzez artykuły czy nawet w przyszłości książkę.
  • marzyłam by wyjechać do Londynu na stypendium naukowe, dziś wiem, że marzenia się spełniają, nawet te najbardziej skryte....
A oto zasady:
- Nominuj 15 blogów, które twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
- poinformuj nominowanych blogerów o tym fakcie
- napisz o sobie 7 rzeczy, których inni nie wiedza
- podziękuj blogerowi, który cie nominował i dolącz do posta obrazek Versatile Bloger Award

13 komentarzy:

  1. Już wcześniej odpowiedziałam na pytania, ale bardzo dziękują za nominację :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    Ja z kolei marzę, żeby wyjechać do Anglii na studia, skoro mówisz że marzenia się spełniają... cóż, jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto starać się i wierzyć, że uda się jak nie za pierwszym razem to za kolejnym:) życzę powodzenia. :)

      Usuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za nominowanie mnie ;-) I jak wiele można dowiedzieć się o ludziach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że zostałam wyróżniona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Niedługo napiszę post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za nominację :) Już kiedyś bawiłam się w coś podobnego, więc chwilę potrwa, zanim wymyślę 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję spełnionego marzenia :) Myślę jednak, że na to spełnione marzenie musiałaś zapracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem pracowałam i pracuję nadal ciężko, a po drodze droga usłana jest nie tylko różami, ale w większości tej drogi także kolcami:)

      Usuń
  8. serdecznie dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie. Ja w tym roku zaczynam doktorat z historii;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...