Loading...

środa, 5 września 2012

Zapiekany ser kozi w pomidorach

Będąc w Londynie zaszłam do Poundlanda, w którym wszystko jest za 1 funta i kupiłam mini naczynia do zapiekania. Tak mi się spodobały, że musiałam je kupić. Myślałam nad tym co mogłabym przygotować. I fajny przepis znalazłam tutaj. Zmodyfikowałam go, biorąc pod uwagę akurat to co miałam w danej chwili w lodówce. 
Zapiekany ser kozi w pomidorach
Składniki:
(porcja na 2 osoby)
  • połowa czerwonej papryki
  • 1 pomidor
  • 3 ząbki czosnku
  • opakowanie sera koziego
  • szczypta pieprzu cayenne
  • zioła prowansalskie
  • listki bazylii
 paprykę i pomidora pokroić na drobne kawałki, sprasować czosnek. Wrzucić do garnka z łyżką oliwy z oliwek. doprawić pieprzem cayenne i ziołami. dusić na wolnym ogniu ok. 15 min. Do naczynek włożyć ser kozi i przykryć go sosem z pomidorów i papryki. Zapiekać na termoobiegu w 150 C, ok. 15 min. 

8 komentarzy:

  1. No patrz, nawet naczynek uzylysmy z tego samego sklepu :) Poundland rzadzi!
    Wariant z kozim serem koniecznie musze wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie żałuję, że nie kupiłam ich więcej:) są bardzo praktyczne. Brakuje mi tego sklepu w Polsce!:)

      Usuń
  2. Mmmm bardzo apetyczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałam Cię poinformować, że nominowałam twój blog do The Versatile Blogger Award. Więcej szczegółów możesz znaleźć tutaj http://grzechypodniebienia.blogspot.it/2012/09/the-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawia serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. A w którym to Poundlandzie takie cuda sprzedają? U mnie jakieś takie same ochłapy ;(

    Danie rewelacja, dla takiej fanki sera i pomidorów jak Ja - idealne :D

    Dziękuję bardzo za nominację do Versatile Blogger Award!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne naczynia :) ja wczoraj zrobiłam zakupy w DUKA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...