Loading...

poniedziałek, 29 października 2012

Cytrynowo-malinowe gofry i wyróżnienie

Wczorajsze słońce nastrajało mnie optymistycznie. Zwłaszcza, gdy nie muszę nigdzie się spieszyć, mogę poleniuchować i cieszyć się promykami słońca wpadającymi do mojego "M". Akurat tych promieni najwięcej mam w kuchni. Usiadłam z kubkiem kawy i zaczęłam przeglądać zaległą prasę. I pomyślałam, jak dawno nie jadłam gofrów.....
Szybko zakręciłam się w kuchni, wyjęłam gofrownicę i zaczęłam przygotowywać ciasto
 Składniki:
  • 1 jajko, 
  • 2 łyżki masła
  • 1 łyżka cukru
  • 1 szklanka mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 szklanki mleka
  • otarta skórka cytryny
dodatkowo konfitura z malin

Masło wymieszać z cukrem i jajkiem, dodać mąkę z proszkiem do pieczenia. Zetrzeć skórkę cytryny, wymieszać składniki z mlekiem. Ciasto nalewać na rozgrzaną gofrownicę i piec ok.5 min. w zależności od temperatury.
 Polecam także cynamonowe gofry.

Tym słodkim akcentem chciałabym bardzo podziękować Limonce za wyróżnienie. Niezmiernie cieszę się, za tak miłe słowa o moim blogu cyt:
"(...) Pełen niesamowitych i wyśmienitych dań, fascynujacych miejsc sprawia, że chętnie przenoszę się do świata pełnego smaków.
Naprawdę warto tam zaglądać". 
Takie wyróżnienie a także każdy miły komentarz i zainteresowanie moim blogiem sprawia, że mam większą motywację, by przedstawiać Wam jedzenie i miejsca takie jakie lubię, choć może nie są one wykwintne i może nie ma na blogu pełnej gamy słodkości, każde danie jest od serca a miejsca odwiedzane i recenzowane to moja mała radość....
Dziękuję!
Od niedawna śledzę jeden bardzo ciekawy i inspirujący blog o podróżach, kulinariach a także pasji do pięknego wnętrza....

7 komentarzy:

  1. O! wow :) bardzo bardzo serdecznie dziękuję :) jest mi niezmiernie miło być tak przemile wyróżnioną :)
    Gofry uwielbiam, ale jakoś dawno już ich nie robiłam :) narobiłaś smaka - muszę zrobić w najbliższym czasie :)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jadłam gofrów... W rodzinnym domu mam to cudo do ich pieczenia i chyba w ten weekend namówię mamę na ich zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry kojarzą mi się z wakacjami nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammmm królewskie śniadanie:) nie ma jak dobry goferek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo. A gofry wyglądają naprawdę smakowicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...