Loading...

czwartek, 25 października 2012

Degustacje

Ostatniego dnia pobytu postanowiliśmy zjeść danie w Brasserie. Znaleźliśmy przytulny lokal  na Rue de Rivoli, przy hotelu de Nice. Wiele na tym placu jest lokali, konkurencja pewnie spora patrząc na ceny. Bardzo chciałam spróbować francuskiej zupy cebulowej ( 8 euro). Chyba za niższej ceny się nie znajdzie. 
Mój mąż nie chciał zupy, więc zamówił mięsne danie (14 euro). W sumie i ja się zdecydowałam, wybrałam wołowinę a on wieprzowinę. 
Wołowina była w sosie musztardowo-winegretowym. Z frytkami i warzywami. Niestety sos nie przypadł mi do gustu, więc zamieniłam się z mężem na wieprzowinę
Były to żeberka w sosie ciemnym, podejrzewam, że to winegret z czymś jeszcze na pewno był sezam. Do tego purée, ale zupełnie inaczej przygotowane. Akurat to danie mi bardzo zasmakowało. 
Samym tym daniem można było się najeść, ale zapomnieliśmy, że w dobrze szanowanych się lokalach podają przystawkę:)
Nigdy nie jadłam tak dobrze przyrządzonej wątróbki, musiała być z winegretem, bo czuć było smak. Miękka, soczysta, palce lizać. Dlatego drugie danie jadłam z ledwością, oczywiście oddałam mężowi w połowie, bo ja zjadłam prócz wątróbki jeszcze zupę
Niestety rozczarowałam się tą zupą. Nie smakowała mi, czegoś jej brakowało, przypraw, zostawiłam w połowie. Po prostu to nie był mój smak. Może popełniłam faux pas, ale nie dałam rady. 
W poprzednich dniach udało nam się zasmakować jeszcze gofrów włoskich, przygotowywanych przez Włocha. 

Udało nam się jeszcze zjeść na placu Piramid-Bagel
 Bardzo dobry z pomidorem, szynką z kurczaka, ogórkiem kiszonym i sosem. Pycha.
I na sam koniec 


4 komentarze:

  1. Przez chwilę wędrowałam z Toba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dania wyglądają bardzo smakowicie. A najbardziej mam ochotę na gofra.

    OdpowiedzUsuń
  3. zupa jak zupa ale to mięso wygląda niesamowicie apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj zazdroszczę wypadu do Paryża :) sama w niedługim czasie się wybieram, więc tym bardziej zazdroszczę tych wszystkich spróbowanych potraw i serów (mniaaaaam!!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...