Loading...

niedziela, 14 października 2012

Tuńczyk z warzywami

Bardzo polubiliśmy się z tuńczykiem. Co jakiś czas gości w mojej kuchni. Sałatka zazwyczaj jest wtedy, gdy nie mam czasu na wymyślne dania. A teraz tego czasu mam jeszcze mniej niż miałam. Dlatego posty zamieszczane są rzadziej. 
Składniki:
  • puszka tuńczyka
  • puszka kukurydzy
  • 1 czerwona papryka
  • 1 zielona
  • 1 żółta
  • garść szczypiorku 
  • garść natki pietruszki
  • 2 łyżki majonezu
Tuńczyka rozdrobnić, warzywa pokroić, połączyć ze sobą doprawić majonezem, solą i pieprzem.
przy okazji przypominam wcześniejszą sałatkę klik.

Smacznego!
Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia:)
Mój zapowiada się niezwykle- podróż długo oczekiwana a poza tym spóźniona podróż poślubna :)

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...