Loading...

czwartek, 1 listopada 2012

Fasolka szparagowa z serem blue i fistaszkami

Szybki, mało skomplikowany i pożywny obiad to ostatnio króluje w mojej kuchni. Połączenie składników w tym daniu dla niektórych może okazać się dziwne lub nie. To zależy od kubków smakowych. Sama byłam ciekawa jak będzie smakowało. Czy się rozczarowałam? Zdecydowanie nie!

Czego potrzebujemy?
Składniki:
( na 2 os.)
  • 540 g fasolki szparagowej ( mrożonej)
  • opakowanie sera z niebieską pleśnią ( u mnie z Lidla)
  • małe opakowanie fistaszków
Sos:
  • 2 łyżeczki musztardy ( u mnie chrzanowa, nie miałam Dijon)
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 2 łyżki octu balsamicznego
  • gotowa mieszanka przypraw do sosu winegret
Fasolkę ugotować do miękkości. W tym czasie na patelni uprażyć orzeszki a w międzyczasie przygotować. sos. Wszystkie składniki wymieszać w moździerzu do jednolitej konsystencji. Ugotowaną fasolkę wyjąć na talerze, położyć pokrojony ser pleśniowy, posypać orzeszkami i polać sosem.
 Jak myślicie mężowi to danie przypadło do gustu?

6 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco. W takim połączeniu smakowym jeszcze nie widziałam fasolki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale niesamowite połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podalam kiedys fasolke szparagowa z sosem z sera plesniowego i byla pyszna, wiec mysle, ze i to danie przypadloby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko to co lubie!
    dlatego musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam, mój mąż oznajmił, że chce jeść fasolkę właśnie w takim połączeniu, jeśli facet mówi, że danie wyśmienite tzn., że tak jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...